Profesionální prezentace

On-line nástroje

Jsme fanatiky do statistiky. Ta v dnešní době ukazuje, že 99% zájemců hledají svou vysněnou nemovitosti na internetu prostřednictvím mobilního telefonu nebo přes počítač. Dávno jsou pryč doby, kdy jedinou možnou alternativou pro zadání inzerátu byly tištěné noviny. V našem hledáčku je to nejdůležitější cílová skupina, proto největší část propagace nemovitosti směřujeme právě sem:

  • Jedinečný web nemovitosti – není zajímavějšího zájemce, než který přijde na fyzickou prohlídku už rozhodnutý, že nemovitost koupí. 40 % takových zájemců – finálních kupujících, jsme obsloužili v minulém roce. S danou nemovitostí se z pohodlí domova seznámili. Detailně. A to se všemi náklady, půdorysy, revizemi a způsoby financování, které obsahoval jedinečný web nemovitosti.
  • Socální sítě:
    • Facebook – tuto sociální sít dle statistik využívá v České republice 4,5 milionu lidí. Lidí, kteří jsou potencionálními zájemci o vaši nemovitost. Samozřejmě, ne každý z nich momentálně změnu svého bydlení řeší. Pomocí sofistikovaných nástrojů ale můžeme takové podrobně zacílit a oslovit.
    • Instagram – tato sociální síť je dítětem Facebooku a v současné době není zdaleka tak využívána pro reklamu. Existuje zde proto velmi široký prostor pro zaujmutí potencionálního kupujícího.
    • YouTube – denně tento server navštíví X desítek tisíc lidí hledající informace nebo zábavu. Placenou reklamou a připravenou videoprohlídkou zde umíme zvýraznit prodávanou nemovitost sledujícím, kteří v lokalitě žijí, nebo jí často vyhledávají.
  • Inzertní servery – k propagaci nemovitosti využíváme samozřejmě inzertních serverů, ze kterých pravidelně poskytneme statistiku návštěvnosti. Dostanete tím jasný přehled o počtu denních shlédnutí inzerce nemovitosti na naší zpětnou vazbu. 

Off-line nástroje

Nespoléháme se pouze na internet a možného kupujícího hledáme i v terénu. Vybíráme vhodné kanály a zajistíme distribuci do předem vytyčených lokalit.

  • Letáková kampaň – necháme grafikem připravit nepřehlédnutelný leták se základní specifikací nemovitosti vč. fotografií a kontaktů. O jejich distribuci se následně postaráme.
  • Označení bannerem – vyloučit nemůžeme ani možný zájem ze strany návštěvníka lokality, kde se prodávaná nemovitost nachází. Elegantním bannerem i takového informujeme.
  • Fyzická prohlídka – nemůžeme tvrdit, že právě kvůli makléři daný zájemce nemovitost koupí. Můžeme ale s čistým svědomím odpřisáhnout, že právě kvůli špatnému makléři může nemovitost zájemce nekoupit. Na prohlídky se zájemci jsme proto vždy maximálně připraveni. Známe podrobně všechny specifikace nemovitosti, informujeme také zájemce o možnostech financování a následně každému zájemci předáváme všechny informace v připravené Kartě nemovitosti.
  • Prohlídkový den – prohlídky se zájemci plánujeme na jeden, s vámi předem dohodnutý termín, který pořádáme zpravidla po 14 dnech od spuštění inzerce. Jednotlivé prohlídky domlouváme po 30 minutách, abychom se každému zájemci mohli individuálně věnovat, pohostili jej připravenou kávou a domácím zákuskem. V případě, kdy by z prvního prohlídkového dne nevzešel vážný kupující, prohlídkové dny opakujeme.
  • Karta nemovitosti – přehledná brožura obsahuje všechny technické informace včetně půdorysů, měsíčních nákladů, energetického průkazu náročnosti budovy a nabídky financování. Je koncipována tak, aby se k ní zájemce měl tendenci vracet a stále si tak nemovitost připomínal.

Hodnocení RK Premia na Firmy.cz
RK Premia na Firmy.cz
Realitní služby pro Ústecký kraj

Realitní služby poskytujeme po celém Ústeckém kraji, zejména v těchto městech:

  • Teplice
  • Most
  • Ústí nad Labem
  • Chomutov
  • Děčín
  • Litoměřice
  • Litvínov

Rádi Vám pomůžeme s prodejem, pronájmem nebo koupí nemovitosti i kdekoliv jinde.

Kontaktujte nás